reklama

Samota

premýšľam

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Samota


Býva to rôzne.
Raz si ju uvedomíte doma
Raz vo vlaku
Raz na prechádzke
Raz v škole
a čo je najhoršie
niekedy aj medzi priateľmi.

Priateľmi?
Sú to moji priatelia?
Majú ma naozaj radi?
Správajú sa tak ku mne?
Správam sa tak ja ku nim?

Nechcem odpovedať
Je to hlúpe, nevážiť si aspoň to, čo mám
Ale keď s tým nie som spokojná
Som náročná?
Som blázon?
Chcem byť blázon

Aké by to bolo krásne jednoduché
Nič by ma netrápilo
Mala by som vlastný svet a nebola kvôli tomu odsudzovaná
Mohla by som hľadieť

Hľadám pochopenie
Hľadám oddanosť u iných a sama ju nemám

Som sama

Aspoň myslím


Zuzana Palgutová

Zuzana Palgutová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek vnímajúci realitu Zoznam autorových rubrík:  Nereálno-reálne príbehyMoje úletyMôj bežný deňSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu